رویدادها آرشیو خبر ها
فرضیه بازگشت دل پیرو به یووه منتفی ست!

فرضیه بازگشت دل پیرو به یووه منتفی ست!

مدت زیادی از بازگشت و حضور الکس دل پیرو در ورزشگاه آلیانس یووه و بازدید از مجموعه یووه توسط اسطوره و خانواده اش نگذشته است و شور و نحوه حضور او در این چند روز باعث شد تا حواشی و البته امیدواری هایی نزد تیفوسی های بیانکونری برای بازگشت شماره ده محبوب یوونتوس در آینده نزدیک و حضور اله در کادر مدیریتی و یا مربیان پررنگ شود.

 

اما سخنان دل پیرو در کنار اظهارات آریوابنه نشان می دهد که اگر در این روزها مذاکراتی نیز برای بازگشت اله صورت گرفته تا به این لحظه به نتیجه مثبت نرسیده و زیرا سخنان هر دو نشان از عدم حضور پینتوریکو در مجموعه یووه دارد.

 

الکس در گفت و گو با شبکه اسکای گفت:

 

لحظه فوق العاده ای بود، بسیار زیبا و احساس، عقب برگشتن به ده سال گذشته که توضیح آن بسیار سخت می شود حتی توضیح این لحظه اخیر، احساسات و هیجان بسیار زیاد بود و درک این که چه حسی غالب است بسیار دشوار است، این یک شادی وصف ناپذیر و خاص است. کسی انتظار نداشت که من به استادیوم بروم، بدون اماده سازی و این بسیار خوب بود، حضور و دیدار من و هواداران بعد از ده سال مثل شنبه اخیر واقعا بی نظیر بود، من از هواداران تشکر می کنم، این گروه چطور عمیق بین من و یووه پیوند ایجاد می کنند، تمام اتفاقات و خاطرات نوزده سال مرور شد، این الفاظی نیست که بگویم می خواهم تشکر کنم، این محبت و لطفی که به من نشان داده میشود فوق العاده است و من توصیفی برای آن ندارم، واقعا شگفت زده شدم این نکته را هیچ وقت فراموش نمی کنم.

 

ده سال

 

سال های بسیار زیادی ست، مسائلی که باعث شد ده سال طول بکشد. فراز و نشیب هایی که باعث شد این مدت طول بکشد. من آکادمی یووه در لوس آنجلس را هدایت می کنم و فرصتی پیش آمد تا پسرها را بیاورم و من نیز به آنها ملحق شدم و یووه از من خواست تا در یک فرصت کوچک با هواداران دیداری داشته باشم و از این بابت بسیار خوشحال شدم، من در این استادیوم تنها یک سال بازی کردم و آن یک سال بسیار خاص بود.

 

بازگشت به یووه

 

آریوابته به خوبی آنچه که اتفاق افتاد را بیان کرد. یک هفته پیش برای موضوع دیگری با لاپو ملاقات داشتم، شایعات باعث شگفتی من شد اما ما جلسه مخفیانه و یا مسئله دیگری نداشتیم. من با اندره آ و پاول و هم تیمی های گذشته دیدار داشتم و احوالپرسی داشتیم و بسیار خوشحالم که آنها را دیدم و این رابطه خوب همچنان ادامه دارد. در حال حاضر هیچ فرضیه ای نیست و اظهار نظری در این باره نمی کنم زیرا به هیچ عنوان مناسب نیست. رابطه من با رنک سیاه و سفید و این باشگاه بسیار فوق العاده و بی نظیر است و این هیچ ارتباطی با آنچه که اتفاق بیافتد در هر زمان ندارد.

 

فینال با اینتر

 

دوباره مقابل اینتر آن هم در فینال. اینتر نسبت به سایر تیم ها پتانسیل بیشتری دارد اما یووه هرگز تیم آسان و راحتی نیست. من هم تیمی های سابق ام را می شناسم و البته تیم را آنها بسیار مصمم هستند و این را به خوبی نشان داده اند.

 

گفتنی ست آریوابنه در سخنان قبل از بازی در خصوص شایعات احتمال بازگشت الکس دل پیرو به یووه گفته بود:

 

الکس برای ما همیشه نماد یووه است نه بیشتر و نه کمتر؛ او مهمان ما بود همراه بچه های آکادمی یووه بود و شایسته بود که با هواداران دیدار داشت، دل پیرو تاریخ، نماد یووه است نه بیشتر و نه کمتر.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: